W E L C O M E | Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat para pembaca senyap dan aktif. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat pembaca yang sudi menggerakkan jari-jemari halus menekan tetikus semata-mata mahu menjenguk, membaca dan memberikan komentar dalam blog yang sederhana ini.

P E R H A T I A N | Penulisan dalam blog ini telah menggunakan bahasa yang tidak baku secara total dan masih berstruktur. Jika bahasanya bukan pilihan anda, maka penulis ingin menyarankan agar saudara/saudari mula berganjak daripada menjenguk atau membaca blog ini sebelum penyakit Pembenci atau istilah lain ialah Haters mula menular di dalam blog ini. Sekian dan Wassalam.

P E N U L I S | Ameelia merupakan seorang penulis blog amatur yang telah melibatkan diri dalam bidang penulisan blog selama 8 tahun. Penulisan blog adalah berkaitan dengan liku-liku kehidupannya sebagai seorang hamba Allah, anak, isteri, guru di kawasan pedalaman, pelajar dan pelukis amatur. VIEW

February 21, 2016

DESIGN : BLOG BERWAJAH BARU

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

latest design.

Just update the newest design of my blog. Selain melukis, blog designing dah macam hobi je bila ada masa lapang. Alhamdulillah, akhirnya siap juga reka bentuk blog idaman apabila sudah sekian lama stuck dalam reka bentuk yang sama lagi membosankan.


Entah kenapa, when it comes to blog designing, it can make myself quite addicted with it. Seolah-olah aku boleh buat kerja ni selama berjam-jam tanpa rasa jemu kerana perasaan seronok dan mencuba sesuatu yang baharu. It really makes me feel alive when doing something that I really like.


Sekian sahaja daripada aku pada hari ni. Wassalam.

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Huhuhu saje nk post :)
    Blog cantik :3 nice giler.. xde ape nk kritik since sy sendiri xde blog tapi just highlight kalau boleh menu button (home,about,etc) atas tu kalau boleh bile tekan die x bukak ke new tab (Chrome user)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fahmii!!! saya pun tak suke jugak yang dekat atas tuu. macam mana nak buat dia x bukak ke new tab. Still working on it skrg ni.. hahaha

      Delete
    2. okay dah settle masalah! hehehe

      Delete

Assalamualaikum.
Apa pendapat anda tentang penulisan saya?
Sila tinggalkan pendapat anda di dalam ruangan komen.
Kalau suka tekan LIKE.
Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)